فیزیوتراپی لگن و زانو

به کمک تکنیک های فیزیوتراپی می توان بسیاری از آسیب های لگن و زانو را درمان کرد. مشکلاتی مثل درد زانو، کیست زانو، خشک لگن، پارگی منیسک زانو و مشکلات مربوط به استخوان ران جزء موارد شایعی هستند که ممکن است در طول زندگی فرد بروز کند. برخی از این آسیب ها ناشی از افزایش سن بیمار بوده و برخی نیز در اثر آسیب های ورزشی یا تصادفات ایجاد می شوند.

فیزیوتراپیست ها برای درمان این آسیب ها ابتدا علت آسیب را ارزیابی کرده، سپس روش درمانی مناسب را برای بیمار تجویز می کنند. برای درمان برخی از مشکلات لگن و زانو ممکن است ترکیبی از چند روش فیزیوتراپی برای درمان سریعتر بیمار به کار روند. سابقه بیماری فرد در برخی موارد می تواند روی انتخاب یا عدم انتخاب یک روش فیزیوتراپی تاثیرگذار باشد. در مقالات زیر با برخی از این مشکلات و تکنیک های درمان فیزیوتراپی آنها آشنا خواهید شد.

علت درد و سوزش بین دو کتف چیست؟

درد وسط دو کتف - علت درد بین دو کتف پشت - درمان درد ستون فقرات بین دو کتف - درمان درد ستون فقرات بین دو کتف

درمان سر و گردن رو به جلو + بهترین حرکات اصلاحی

سر و گردن به جلو - ناهنجاری شانه به جلو - پیشگیری از سر به جلو - تمرینهای اصلاحی برای سر به جلو

9 حرکت مفید ورزشی برای درمان خار پاشنه